Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с двигателя на 2.0 v6 turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с двигателя на 2.0 v6 turbo

    Здравейте,ако може да ми дадете някаква насока какво да права.Имам проблем,когато влезне над 3000рпм колата започва да прекъсва,ем тръгва ем спира и така тръгва спира....няма никаква мощност за кола 205 hp.Tака,като я закача на диагностика излизат тези кодове:
    1.P0236-Manifold absolute pressure (MAP) sensor A,TC system - range performance probleм.
    2.Turbocharger boost pressure sensor.
    Значи дали е възможно проблема да е в ламбда сондата(почти съм сигурен,че не подава вярна информация към комп),или и този така наречен PRESSURE SENSOR не работи.
    Ако някой знае каде се намира този сензор ще бъда мн благодарен

  • #2
    Много странна грешка е изписала с какво я прочете? Този двигател май няма датчик за налягане на турбото. Най-вероятно става дума за датчика на атмосферното налягане. Откачи му буксата да видиш дали ще запише друга грешка. Ламбда сондата трябва да показва стойности от 0,200-1,1В ако не и работи подгрева ще запише грешка.
    Last edited by Boby; d.m.y г., 13:14.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
      Много странна грешка е изписала с какво я прочете? Този двигател май няма датчик за налягане на турбото. Най-вероятно става дума за датчика на атмосферното налягане. Откачи му буксата да видиш дали ще запише друга грешка. Ламбда сондата трябва да показва стойности от 0,200-1,1В ако не и работи подгрева ще запише грешка.
      Подгрева на бензинова кола? Бъркаш колега, сигурно говориш за 2.4JTD подгревни свещи.
      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
        Подгрева на бензинова кола? Бъркаш колега, сигурно говориш за 2.4JTD подгревни свещи.
        Става въпрос за подгрева на ламбда сондата.
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:23.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
          Много странна грешка е изписала с какво я прочете?
          С машина Reflex.и Overdrive работят в момента с нея.грешката е с номер P0236 на машината изписа Boost pressure sensor.А в аутодата под номер Р0236 изписва Turbocharger boost pressure.Съжалявам ако съм ви объркал! Също така ми излиза и грешка Р0130 - Ламбда сонда (база 1) (банка 1).
          Колата много прекъсва,когато влиза във високи обороти,също така пуши доста бяло.Възможно ли е ламбда сондата да насмита положението?Също така като и дам много газ и започне да прекъсва светка дюзата,но на машината изписва само тези две грешки.

          Comment


          • #6
            За ламбда сондата закачете апаратурата и гледайте показанията и. Ако се менят постоянно без замисляне от 150-200 до 850-900мВ значи е наред сондата и проблема е в кабелите. Сонда Бош струва към 160лв. Като запалиш докато двигателя е студен първите няколко минути сондата не се взима под внимание и не би трябвало да има проблем с вървенето, ако тя насмита всичко.

            За проблема с налягането на турбото да закачат един механичен манометър и да го измерят какво става с него когато почне да прекъсва.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
              Като запалиш докато двигателя е студен първите няколко минути сондата не се взима под внимание и не би трябвало да има проблем с вървенето, ако тя насмита всичко..
              по мои наблюдения колата започва да прекъсва,когато е топла,и това е трябва да проверя,защото все пак аз си я карам бавничко докато загрее и т.н
              А за турбото аз имам барометър в колата и турбото си надува както си трябва
              А този бял пушек от какво може да е?Също така мирише доста зле,на развалени яйца.

              Comment


              • #8
                грешката ти е за МАП сензора който мери налягането и разреждането във всмукателния колектор.
                някъде по всмукателния колектор/след турбото/ го търси забит или с вакумно маркуче. буксата е с 3 пина.

                пушека и миризмата са от стопен катализатор. даже от него почни. ако си с 2 ламбда сонди /2-рата е след катализатора/ ще ти запише грешка за нея ако го изтърбушиш.
                точка

                Comment


                • #9
                  Това, че караш бавно докато загрее е добре, но от една проба нищо няма да стане с мотора.
                  Какво става с налягането когато почне да прекъсва?
                  Бял пушек в смисъл пара? Явно не са и махнати катализаторите и от тях идва миризмата.
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #10
                    Днес гледах моята, бензинова и тя пуши бяло, доста повече от другите коли, чак спрях да видя дали има антифриз. Няма катализатор.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      грешката ти е за МАП сензора който мери налягането и разреждането във всмукателния колектор.
                      някъде по всмукателния колектор/след турбото/ го търси забит или с вакумно маркуче. буксата е с 3 пина.

                      пушека и миризмата са от стопен катализатор. даже от него почни. ако си с 2 ламбда сонди /2-рата е след катализатора/ ще ти запише грешка за нея ако го изтърбушиш.
                      Този двигател няма МАП сензор. Има клапан за управление на турбото и най-вероятно в него е проблема, но нека първо каже какво става с налягането когато почне да прекъсва.

                      Веднага след турбото има гумен маркуч след което пластмасова тръба. На нея е този клапан. Има 2 дълги, един къс шлаух на него и букса с два кабела.
                      Има само една ламбда сонда преди катализаторите.

                      ---------- Post added at 12:36 ---------- Previous post was at 12:35 ----------

                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Днес гледах моята, бензинова и тя пуши бяло, доста повече от другите коли, чак спрях да видя дали има антифриз. Няма катализатор.
                      Сложи си катализатори и ще намалее парата.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #12
                        няма ли МАП, а защо тогава бош дават за тая кола номер 0 280 101 001 . турбо инжекционна кола без мап не знам да има.

                        ПП
                        ето го тука - черната малка кутийка със заоблени краища и бяла букса зад казанчето на антифриза
                        http://en.wikipedia.org/wiki/File:Alfaromeo166turbo.jpg
                        Last edited by kolev; d.m.y г., 12:56.
                        точка

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение

                          Сложи си катализатори и ще намалее парата.
                          И направо ще и удвоя цената
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            И направо ще и удвоя цената
                            Ти си свикнал на черните кълба дим, които бълва JTD то и сега нормалния пушек ти се вижда бял.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Ти си свикнал на черните кълба дим, които бълва JTD то и сега нормалния пушек ти се вижда бял.
                              Моят дизел въобще не пуши- факт, даже и бяло.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X